2010. március 10., szerda

8 kérdés-8 válasz

Viki hívott meg erre a játékra és én örömmel vállalom a felkérést, hogy válaszoljak 8 kérdésre. Szerintem nagyon szupi kis kérdések, remélem még jobban megismerhettek ezáltal! :)

1. Mi lenne ha nyernél a lottón?

Szeretek ábrándozni, de tudom,hogy ilyen nem történne meg velem több okból is, mivel nem lottózom és mert nincs szerencsém. :D De azért elárulom... ;)
Szerintem nagyon boldog lennék, bár én még mindig azt vallom,hogy a pénz nem boldogít, de persze jó ha van. :) A rokonaimnak összegtől független biztos,hogy adnék belőle, mert tudom,hogy nagy segítség lenne nekik is. Aztán adományoznék is valahova, ezt annyira alapnak tartom, de természetesen megnézném,hogy kinek megy a pénz. Utána foglalkoznék csak magammal. Letenném a jogsit, vennék egy autót, egy mobiltelefont és egy új számítógépet. Aztán persze shopping a Meskán. :)

2. Mi a rossz szokásod?

Sokáig gondolkoztam ezen a kérdésen,hogy mi számít annak, mivel én nem iszom, nem dohányzom, nem kávézom, nem ropogtatom az ujjaim stb. és semmi más ilyen rossz szokásom nincs, ezért nehéz a kérdés. Talán a nasizás az én rossz szokásom. Kicsit kényszeres már nálam ez a dolog, mivel mindig magam mellett van valami ropogtatnivaló. (pl. pisztácia, földimogyoró, chips, Raffaello) :D

3. Koffein?

Nem szeretem a kávét, nagyon az illatát sem. Már kiskorom óta utálom, mert anyu mindig főzte és itta a mai napig. :D A colát és az energiaitalokat megiszom, de azokat is már csak alkalmanként, mivel a magas vérnyomásom miatt nem szabadna inni.

4. Kedvenc színeid?

Mindegyik színt szeretem, de volt olyan,hogy egy időben nem szerettem a zöldet, nem tudom miért, de a lényeg,hogy ezt mára már kinőttem. :) Nincsen konkrét kedvencem. Mondanék egy példát. Mindig a hangulatom határozza meg azt ,hogy egy nap milyen színekbe öltöztetem fel magamat. Általában több színt viselek egyszerre magamon. Ha valami pl. fekete rajtam akkor feldobom valami pasztell színű kiegészítővel, de van hogy egy színesebb táskával az öltözékem. :)

5. Mi van most rajtad?

Mivel a gép előtt ülök kényelmesebb, itthoni ruci van rajtam. Sötétkék rövidnaci, fehér trikó, térdzokni. (kék színű,virágos) Szóval most nem vagyok valami trendi. :D

6. Háziállat?

Nincsen és nem is volt még sajnos, mert panelban élek a szüleimmel. Ha esetleg már kirepültem a családi fészekből, mindenképpen kertes házban szeretnék lakni a párommal és szeretnék egy kiskutyát,ami lehet nagy is. :))))

7. 10 év múlva hol látod magad?

Mivel nem vagyok jós, ezért ez nehéz megválaszolni. Így csak azt tudom megmondani,hogy mi lenne jó velem 10 év múlva. Saját családot szeretnék, ami már addigra simán belefér, de majd visszatérünk erre a kérdésre 10 év múlva és megválaszolom. :)

8. Mi volt a legutóbbi nagyon jó élményed?

Én is szinte minden kis apró dolognak örülni tudok és úgy gondolom,hogy ez jó. :) Legyen az egy eladott vagy éppen egy vásárolt alkotás. Legutóbbi kedves élményem az volt,hogy megvették tőlem a fagyis gyűrűm és a cseresznyés kitűzőm,szinte egy napon. A mai pedig,hogy megérkezett Évitől és Barbitól a szerzeményem, amiről hamarosan beszámolót írok. Holnap pedig megérkeznek Krisztitől és Judittól is a szépségeim. :)))

Ha van kedvetek gyertek játszani velem: Évim, Timim, Barbim! :)

2 megjegyzés:

toritextil írta...

:) örülök, ha szívesen válaszoltál ezekre a kérdésekre, és igen, jó volt olvasni, picivel többet megtudni Rólad :)

Bejus írta...

Köszi!! Örülök,hogy sikerült megismerni jobban és hogy tetszenek a válaszaim :)